Bacelorette

Passar på att skriva ett vanligt inlägg eftersom jag inte kan skicka några bilder.
Jag antar att blogg.se jobbar på och gör det dom kan, det är väl inte bara jag som inte kan skicka bilder ?

Igår såg jag Bacelorette som jag hade spelat in, och jag tyckte om det. Kommer ihåg förra omgången av bacelorette och den gillade jag inte alls, jag är glad att den här omgången är mer " vuxen" det blir mer seriöst lixom.
Vår Bacelorette, Frida, är ju väldigt vacker, ska bli intressant att se intrigerna och svartsjukan mellan killarna som krigar om henne.

finns en kille där som jag gillade, mins inte hans namn, men han var på första singel dejten med henne. Sen har vi Jimmy,honom gillade jag inte alls,han verklar lite små skum och en intrig skapare. Jag tror han blir lätt svartsjuk. Nåväl,jag ser fram emot nästa avsnitt.


Kommentarer
Postat av: Esmeralda♥

Hej!

Just nu pågår en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri senilkedja från designbyclaudia. Var gärna med i tävlingen.

Länk till tävlingen: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-trendig-senilkedja.html



Ha det bra och kolla gärna runt i resten av bloggen:)

2011-04-27 @ 17:32:30
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: Miss Dramaqueen

Är det en svensk version eller är det någonstans från utlandet som kärleken söks?

2011-05-21 @ 17:36:55
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0